Grever Administraties

Grever Administraties is opgericht door Greetje Verlangen. Zij heeft in haar arbeidsverleden eerst als allround secretaresse gewerkt, waarna zij een financieel-administratieve functie bekleedde waarin zij veel boekhoudkundige ervaring opdeed. Daarbij was zij verantwoordelijk voor de debiteurenbewaking en onderhield zij de contacten met de Belastingdienst en andere financiële organisaties. In 2008 besloot Greetje de opgedane kennis als zelfstandig ondernemer toe te passen in de praktijk. Haar favoriete uitspraak: “Goede ondernemers doen waar ze goed in zijn. Ik doe dat ook.” Zodat u, als ondernemer, zich kunt richten op datgene wat voor u belangrijk is: ondernemen. Daar draait het tenslotte om.

Wat wij kunnen betekenen
Een kleine maar fijne onderneming die uw financiële administratie en de daaruit voortvloeiende handelingen tot in de puntjes verzorgt.

Grever Administraties is opgericht door Greetje Verlangen. Zij heeft in haar arbeidsverleden eerst als allround secretaresse gewerkt, waarna zij een financieel-administratieve functie bekleedde waarin zij veel boekhoudkundige ervaring opdeed. Daarbij was zij verantwoordelijk voor de debiteurenbewaking en onderhield zij de contacten met de Belastingdienst en andere financiële organisaties. In 2008 besloot Greetje de opgedane kennis als zelfstandig ondernemer toe te passen in de praktijk.

Haar favoriete uitspraak: “Goede ondernemers doen waar ze goed in zijn. Ik doe dat ook.”

Zodat u, als ondernemer, zich kunt richten op datgene wat voor u belangrijk is: ondernemen. Daar draait het tenslotte om.

Grever helpt met de boekhouding

Boekhouding is het systematisch vastleggen van financiële feiten van een persoon, een bedrijf of een instelling met als doel: het verschaffen van inzicht in de financiën van de rechtspersoon en het afleggen van verantwoording over het gevoerde financiële beleid. Dat is een hele mond vol, maar als ondernemer bent u verplicht om een degelijke administratie bij te (laten) houden. Deze bestaat tenminste uit een grootboekadministratie waarin de inkomsten en uitgaven worden ondergebracht én een debiteuren- en crediteurenadministratie waarin de facturen van uw klanten en uw leveranciers worden gespecificeerd.
Wanneer u goederen inkoopt en verkoopt, moet u tevens een verkoopadministratie bijhouden.

Tijdrovende bezigheid?

Grever Administraties neemt u deze tijdrovende bezigheid graag uit handen. En natuurlijk verzorgen we dan ook meteen de jaarrekening, BTW-aangifte, aangifte inkomstenbelasting, eventuele loonadministratie en deponering bij de Kamer van Koophandel.

Kosten ?

Al vanaf € 79,- per maand kan een ZZPer zijn boekhouding door Grever Administraties laten verzorgen. Van te voren wordt er een prijsafspraak gemaakt en daarna volgen er geen extra rekeningen. Voor andere boekhoudkundige werkzaamheden wordt er een tarief van € 55,- per uur gehanteerd.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]

Grever helpt met debiteuren-bewaking

Goed inzicht hebben in het openstaande saldo van uw debiteuren is van groot belang voor een goede bedrijfsvoering. Met een gedegen debiteurenbewaking worden facturen, die de uiterste datum van betaling zijn gepasseerd, bijgehouden. Maar dat is op zich niet voldoende. Wanneer een debiteur de afgesproken betalingstermijn overschrijdt, zal er actie moeten worden ondernomen. Daarmee wordt voorkomen dat het openstaande saldo oploopt waardoor u zelf misschien niet meer aan uw financiële verplichtingen kunt voldoen. En dat wilt u uiteraard voorkomen.

Resultaat

Grever Administraties zorgt ervoor dat achterstanden in betalingen vroegtijdig worden gesignaleerd en zorgt er in overleg met u ook voor dat debiteuren wanneer nodig effectief worden gemaand om de door u verstuurde rekening(en) te betalen. Uiteindelijk heeft u daar hard voor gewerkt en daar wilt u dan ook het resultaat van zien. Dat is niet meer dan terecht.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]

Grever helpt met loonadministratie

Wanneer u één of meerdere werknemers in dienst heeft, bent u wettelijk verplicht om een loonadministratie bij te houden. U kunt dat natuurlijk zelf doen, maar dat is niet altijd even eenvoudig. Al was het alleen maar omdat de overheid regelmatig uitvoerende regelingen aanpast en u die wijzigingen in de administratie moet verwerken. Dat vereist voortdurende aandacht en zorgvuldigheid. Daarom kan het raadzaam zijn om uw loonadministratie uit handen te geven aan een betrouwbare partner.

Alles geregeld rondom u/uw werknemers

Grever Administraties verzorgt onder meer: loonberekeningen, verstrekken van loonstroken, aangifte loonheffingen, opstellen van arbeidsovereenkomsten, inventarisatie van pensioenregelingen en de noodzakelijke correspondentie met de Belastingdienst. En natuurlijk wordt u op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen die betrekking hebben op de loonadministratie.
Want u wilt vanzelfsprekend wel weten wat zich in uw onderneming afspeelt.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]

Grever helpt met de belastingaangifte

Een aangifte inkomstenbelasting drijft veel ondernemers (en particulieren) tot regelrechte wanhoop. Maar dat is nergens voor nodig, wanneer u uw financiële administratie op orde heeft. Die vormt namelijk de basis onder de aangifte. Wanneer u uw inkomsten en uitgaven goed op een rijtje heeft, hoeft de jaarlijkse aangifte u geen grijze haren te bezorgen.

Zelf doen met hulp of uitbesteden?

Grever Administraties kent diverse vormen van dienstverlening als het om uw belastingaangifte gaat. De meest ideale situatie is natuurlijk dat uw boekhouding, loonadministratie en debiteurenbewakingal bij Grever Administraties heeft uitbesteed. Dat maakt het verzorgen van een correcte aangifte relatief eenvoudig. Maar ook wanneer u zelf uw administratie doet, bijvoorbeeld via online boekhouden, kan Grever Administraties u pro-actief ondersteunen met het inrichten van uw administratie en het maken van uw aangifte.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]

Grever helpt met administratieve werkzaamheden

Heeft u behoefte aan andere vormen van dienstverlening op administratief gebied? Denk bijvoorbeeld aan secretariaatswerkzaamheden, het verzorgen en opvolgen van mailings, telefoondienst wanneer u op vakantie bent en postbehandeling. Maar ook aan notuleren bij vergaderingen, archiveren van uw (financiële) administratie, het voeren van correspondentie en het bijhouden van uw agenda. Wat dacht u trouwens van het organiseren van evenementen voor uw relaties, congressen en andere zakelijke bijeenkomsten? Of het prijsbewust reserveren van vliegtickets? Allemaal zaken die u tijd en energie kosten, terwijl u in diezelfde tijd ook dingen had kunnen doen die wèl tot de kernactiviteiten van uw onderneming behoren.

Dienstverlening op maat

Grever Administraties kan u in alle hierboven genoemde situaties tegen aantrekkelijke voorwaarden van dienst zijn. En als u andere wensen hebt, zijn die altijd bespreekbaar.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]

Grever helpt zzp-ers

Wanneer u een onderneming zonder personeel voert of wilt starten, komt er van alles op u af waar u eigenlijk geen behoefte aan heeft.

U wilt gewoon doen waar u goed in bent, zonder de kopzorg van bijkomende zaken. Maar die moeten natuurlijk wel worden geregeld.

Als het om financiële en administratieve dienstverlening gaat, is Grever Administraties het antwoord op de vraag waar u prima terecht kunt voor allerlei soorten ondersteuning. Van brainstormen of hulp bij het opstellen van een ondernemingsplan tot informatievoorziening, financieel advies, administratieve uitvoering en het verzorgen van de belastingaangifte.
En dat voor een ondernemersvriendelijk tarief.

ZZP-abonnement

Voor starters zonder kapitaal is er een mogelijkheid voor het afsluiten van een abonnement.

 

Vragen? Neem contact met ons op! [email protected] of [email protected]